Gilson pipety
  
     Špičky Gilson
     Malé přístroje Gilson
  Odsávací stanice
  Peristaltické pumpy
  GmCLab
  Trackman
     Servis
  Servisní podmínky a ceny
  Náhradní díly
  Uživatelská příručka
  Pipetambulance - podmínky
     Servisní podmínky a ceny
Všeobecná ustanovení Platnost od 1. ledna 2011


  • Před zasláním pipet a přístrojů k opravě, prosíme, konzultujte s námi způsob přepravy. Některé kurýrní služby, např. DPD, nerozlišují firmy a osoby a k nám dojíždějí kolem 16.-18. hodiny, tedy mimo naší běžnou pracovní dobu. Může tak dojít i k několikadennímu zpoždění v doručení!

    Dle našich dlouhodobých zkušeností se nám osvědčila PPL, případně Česká pošta. Službou PPL zajišťujeme svoz od zákazníka s tím, že zákazník zabalí, připraví k přepravě, PPL přiveze adresní štítek a zásilku odveze. Za tuto svozovou službu účtujeme 200 Kč a je zahrnuta do fakturace.

  • Zde si prosím stáhněte servisní formulář, který je nutné přiložit k zásilce pipet určených do servisu.

  • Servisní technik provede prohlídku pipety a zařadí ji podle stavu a stáří do následujících skupin: seřízení, malá oprava, velká oprava, neopravitelné. Chybějící odhazovače špiček nejsou automaticky doplňovány a jejich případné doplnění, laskavě, vyznačte v objednávce. Jsou účtovány extra i v případě jejich výměny z důvodu poškození.

  • Pipety jsou vždy vyčištěny. Následující tabulka ukazuje, co každý typ opravy zahrnuje:


Prohlídka Vyčištění Těsnění Držák špičky Pístová sestava Ostatní náhr. díly Ověření a nastavení
 Posudek + - - - - - -
 Seřízení * + + + - - - +
 Malá oprava + + + + - + +
 Velká oprava + + + + + + +
 * v případě odmítnutí jakéhokoliv typu opravy je standardně účtována cena za posudek


  • Vyměněné díly vracíme s opravenou pipetou pouze na vyžádání v objednávce. V protokolu o opravě a seřízení jsou vyměněné díly vyznačeny.

  • Pokud servisní technik zjistí „prohřešek“ oproti správné údržbě, uvede jej do poznámky.

  • Seřízení pipety je prováděno dle specifikace výrobce. Po seřízení jsou provedena kontrolní měření – 4 na kalibrační hodnotě a 4 na maximální hodnotě s protokolem. Datum seřízení je vyznačeno na samolepce umístěné na těle pipety.

  • S hotovou zakázkou je vždy zasílán i leták obsahující důležité rady k používání a údržbě pipet firmy Gilson.

  • Na opravu je poskytována záruka 6 měsíců.

  • Opravené pipety jsou zasílány zpět obvykle do deseti pracovních dnů. K zaslání zpět je obvykle využívána služba PPL.


Pipetman P2, P10 P20 - P1000 P5000, P10ml F2 - F1000
Seřízení 1 000 1 000 1 100 1 000
Malá oprava 2 000 1 600 2 000 1 300
Velká oprava 3 000 3 000 3 400
Oprava výměnou Sleva 20 % z ceníkové ceny nakoupeného modelu


Ostatní pipety Microman Distriman Multikanálové    
Seřízení 1 000 1 000 2 500
Náhradní díly dle ceníku dle ceníku dle ceníku
Posudek 200 / ks 200 / ks 200 / ks
 * uvedené ceny jsou v CZK (Kč) bez DPH.
     Vyhledávání
     Certifikovaný partner


Společnost SIPOCH, spol. s r.o. je výhradní distributor a jediné certifikované servisní středisko produktů GILSON na území ČR a SR.


     Právní forma


Společnost SIPOCH, spol. s r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze C 27594, IČ 6049 0748



Home     O společnosti    Servis    Ceníky    Ke stažení    Kontakt    Právní informace

Tato firemní prezentace je optimalizována pro počítače s rozlišením 1680 x 1050 bodů ve 32bit barevné paletě a vyšší
Společnost Sipoch doporučuje prohlížeč Microsoft Internet Explorer 8.0, Google Chrome, Mozilla Firefox a Opera 10.0 a vyšší
   

© 2006 - 2013 Sipoch, spol. s r.o.