|
|
|
|
|
|
Servisní podmínky a ceny
|
|
|
|
|
Všeobecná ustanovení
|
|
Platnost od 1. ledna 2011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Před zasláním pipet a přístrojů k opravě, prosíme, konzultujte s námi způsob přepravy. Některé kurýrní služby, např. DPD, nerozlišují firmy a osoby a k nám dojíždějí kolem 16.-18. hodiny, tedy mimo naší běžnou pracovní dobu. Může tak dojít i k několikadennímu zpoždění v doručení!
Dle našich dlouhodobých zkušeností se nám osvědčila PPL, případně Česká pošta. Službou PPL zajišťujeme svoz od zákazníka s tím, že zákazník zabalí, připraví k přepravě, PPL přiveze adresní štítek a zásilku odveze. Za tuto svozovou službu účtujeme 200 Kč a je zahrnuta do fakturace.
- Zde si prosím stáhněte servisní formulář, který je nutné přiložit k zásilce pipet určených do servisu.
- Servisní technik provede prohlídku pipety a zařadí ji podle stavu a stáří do následujících skupin: seřízení, malá oprava, velká oprava, neopravitelné. Chybějící odhazovače špiček nejsou automaticky doplňovány a jejich případné doplnění, laskavě, vyznačte v objednávce. Jsou účtovány extra i v případě jejich výměny z důvodu poškození.
- Pipety jsou vždy vyčištěny. Následující tabulka ukazuje, co každý typ opravy zahrnuje:
|
|
Prohlídka |
|
Vyčištění |
|
Těsnění |
|
Držák špičky |
|
Pístová sestava |
|
Ostatní náhr. díly |
|
Ověření a nastavení |
|
Posudek |
|
+ |
|
- |
|
- |
|
- |
|
- |
|
- |
|
- |
|
Seřízení * |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
- |
|
- |
|
- |
|
+ |
|
Malá oprava |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
- |
|
+ |
|
+ |
|
Velká oprava |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
* v případě odmítnutí jakéhokoliv typu opravy je standardně účtována cena za posudek |
- Vyměněné díly vracíme s opravenou pipetou pouze na vyžádání v objednávce. V protokolu o opravě a seřízení jsou vyměněné díly vyznačeny.
- Pokud servisní technik zjistí „prohřešek“ oproti správné údržbě, uvede jej do poznámky.
- Seřízení pipety je prováděno dle specifikace výrobce. Po seřízení jsou provedena kontrolní měření – 4 na kalibrační hodnotě a 4 na maximální hodnotě s protokolem. Datum seřízení je vyznačeno na samolepce umístěné na těle pipety.
- S hotovou zakázkou je vždy zasílán i leták obsahující důležité rady k používání a údržbě pipet firmy Gilson.
- Na opravu je poskytována záruka 6 měsíců.
- Opravené pipety jsou zasílány zpět obvykle do deseti pracovních dnů. K zaslání zpět je obvykle využívána služba PPL.
Pipetman |
|
P2, P10 |
|
P20 - P1000 |
|
P5000, P10ml |
|
F2 - F1000 |
|
Seřízení
|
|
1 000
|
|
1 000
|
|
1 100
|
|
1 000
|
|
Malá oprava
|
|
2 000
|
|
1 600
|
|
2 000
|
|
1 300
|
|
Velká oprava
|
|
2 900
|
|
2 900
|
|
3 400
|
|
|
|
Oprava výměnou |
|
Sleva 20 % z ceníkové ceny nakoupeného modelu |
|
Ostatní pipety |
|
Microman |
|
Distriman |
|
Multikanálové |
|
|
|
Seřízení
|
|
1 000
|
|
1 000
|
|
2 500
|
|
|
|
|
Náhradní díly
|
|
dle ceníku
|
|
dle ceníku
|
|
dle ceníku
|
|
|
|
|
Posudek
|
|
200 / ks
|
|
200 / ks
|
|
200 / ks
|
|
|
|
|
|
* uvedené ceny jsou v CZK (Kč) bez DPH. |
|
|
|
|
Vyhledávání
|
| |
|
|
|
Certifikovaný partner
|
|
Společnost SIPOCH, spol. s r.o. je výhradní distributor a jediné certifikované servisní středisko produktů GILSON na území ČR a SR.
|
|
|
|
Právní forma
|
|
Společnost SIPOCH, spol. s r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze C 27594, IČ 6049 0748
|
|
|
|
|
|
|
|
Home O společnosti Servis Ceníky Ke stažení Kontakt Právní informace
Tato firemní prezentace je optimalizována pro počítače s rozlišením 1680 x 1050 bodů ve 32bit barevné paletě a vyšší
Společnost Sipoch doporučuje prohlížeč Microsoft Internet Explorer 8.0, Google Chrome, Mozilla Firefox a Opera 10.0 a vyšší |
© 2006 - 2013 Sipoch, spol. s r.o. |
| | |